Micsoda butaság ez? Miért kellene a blogon ezzel foglalkoznom? Hiszen a lényeg éppen az, hogy a látogatóval, a célcsoport problémájával és annak lehetséges megoldásaival foglalkozzunk, nem?

Teljesen igazad van, ha a cím láttán ez jutott az eszedbe. De ne felejtsd el, hogy akkor tudsz szoros kapcsolatot kialakítani a közönségeddel, ha engeded, hogy megismerjenek.

Ezért igenis fontos, hogy időről időre megmutasd: kik és hogyan dolgoznak értük. Minél jobban beleláthatnak a mindennapi munkádba, a szervezet életébe, annál jobban kötődnek hozzád. A kialakuló elköteleződésnél pedig nincs jobb kapocs, ugye? 🙂

Ezért szedtem össze néhány olyan bejegyzés-ötletet, ami segít a blogon bemutatkozni.

Válogass szabadon az alábbi témák közül:

  1. Hogyan telik egy napunk?
  2. Mire készülünk most? (kampány bemutató, új projekt, elnyert pályázat)
  3. Céljaink a következő 1 évre / 5 évre
  4. Portré a szervezetben dolgozókról (Ki kicsoda a cégnél és milyen érdekes tulajdonsága, szokása van?)
  5. Hol dolgozunk? (helyszínek bemutatása, iroda, képviselet, otthoni dolgozósarok)
  6. Kik az önkénteseink?
  7. Ki támogat minket? (egy fontos támogató bemutatása, interjú vele)
  8. Kinek segítünk? (egy támogatott bemutatása, riport)
  9. Kivel dolgozunk? (együttműködő partnerek bemutatása, interjú)
  10. Felsorolás: 7 leg… a szervezet életében (leggyorsabban örökbeadott kutya, legnagyobb hulladéktól megtisztított terület, legszebb termés a közösségi kertben, legkalandosabb túránk …)
  11. Őszinte beszámoló az elmúlt év eredményeiről (támogatottak, események, támogatások felhasználásának megoszlása a célok között)
  12. Büszkélkedj! Mutasd meg a média-megjelenéseidet, elnyert szakmai díjat, más blogon publikált vendégcikket stb.
  13. Beszámoló a megújulásról: egy év alatt biztosan történik valamilyen külső (formai) vagy belső (szervezeti, egyéni) változás. Mesélj erről a blogon!

Ugye, te is szívesen olvasod a kedvenc bloggereid hasonló beszámolóit?

Ne félj megmutatni magad! Ha még soha nem írtál magadról és a munkádról, kezdj bele most. Az első bejegyzés után érezni fogod, hogy a közönséged szeret arról olvasni, hogyan készül az a sok jó, amivel nekik segítesz. 😀


Ha újabb és újabb ötleteket szeretnél kapni környezetvédelmi témájú online kommunikációdhoz, gyere és kövesd a Zöld Tartalom Facebook oldalt!
Ha ennél is komolyabban gondolod, válogass a SZOLGÁLTATÁSOK között!

Hasznosnak találtad? Akkor ajánld ismerőseidnek is!