Micsoda butaság ez? Miért kellene a blogon ezzel foglalkoznom? Hiszen a lényeg éppen az, hogy a látogatóval, a célcsoport problémájával és annak lehetséges megoldásaival foglalkozzunk, nem?
Teljesen igazad van, ha a cím láttán ez jutott az eszedbe. De ne felejtsd el, hogy akkor tudsz szoros kapcsolatot kialakítani a közönségeddel, ha engeded, hogy megismerjenek.
Ezért igenis fontos, hogy időről időre megmutasd: kik és hogyan dolgoznak értük. Minél jobban beleláthatnak a mindennapi munkádba, a szervezet életébe, annál jobban kötődnek hozzád. A kialakuló elköteleződésnél pedig nincs jobb kapocs, ugye? 🙂
Ezért szedtem össze néhány olyan bejegyzés-ötletet, ami segít a blogon bemutatkozni.
Válogass szabadon az alábbi témák közül:
- Hogyan telik egy napunk?
- Mire készülünk most? (kampány bemutató, új projekt, elnyert pályázat)
- Céljaink a következő 1 évre / 5 évre
- Portré a szervezetben dolgozókról (Ki kicsoda a cégnél és milyen érdekes tulajdonsága, szokása van?)
- Hol dolgozunk? (helyszínek bemutatása, iroda, képviselet, otthoni dolgozósarok)
- Kik az önkénteseink?
- Ki támogat minket? (egy fontos támogató bemutatása, interjú vele)
- Kinek segítünk? (egy támogatott bemutatása, riport)
- Kivel dolgozunk? (együttműködő partnerek bemutatása, interjú)
- Felsorolás: 7 leg… a szervezet életében (leggyorsabban örökbeadott kutya, legnagyobb hulladéktól megtisztított terület, legszebb termés a közösségi kertben, legkalandosabb túránk …)
- Őszinte beszámoló az elmúlt év eredményeiről (támogatottak, események, támogatások felhasználásának megoszlása a célok között)
- Büszkélkedj! Mutasd meg a média-megjelenéseidet, elnyert szakmai díjat, más blogon publikált vendégcikket stb.
- Beszámoló a megújulásról: egy év alatt biztosan történik valamilyen külső (formai) vagy belső (szervezeti, egyéni) változás. Mesélj erről a blogon!
Ugye, te is szívesen olvasod a kedvenc bloggereid hasonló beszámolóit?
Ne félj megmutatni magad! Ha még soha nem írtál magadról és a munkádról, kezdj bele most. Az első bejegyzés után érezni fogod, hogy a közönséged szeret arról olvasni, hogyan készül az a sok jó, amivel nekik segítesz. 😀
Ha újabb és újabb ötleteket szeretnél kapni környezetvédelmi témájú online kommunikációdhoz, gyere és kövesd a Zöld Tartalom Facebook oldalt!
Ha ennél is komolyabban gondolod, válogass a SZOLGÁLTATÁSOK között!
Hasznosnak találtad? Akkor ajánld ismerőseidnek is!