… amivel ráveheted a címzetteket arra, hogy kattintsanak és elolvassák, amit írtál.
Nehéz idők járnak most az e-mail marketingre. A GDPR szabályozás életbe lépése, és az ezzel kapcsolatban kiküldött tömeges értesítő e-mailek között könnyen elveszhet a te fontos, hasznos tartalmat kínáló üzeneted is. Ha lehet, most az eddiginél még jobban oda kell figyelned arra, milyen tárgymezővel küldöd ki a következő leveleket. Ki kell tűnnöd a beérkező levelek közül, meg kell ragadnod a címzett figyelmét. Ehhez viszont különleges vagy éppen pofonegyszerű megoldásokra is szükséged lesz. Ebben segíthet ez a kis ötletgyűjtemény.
Ez a 7 egyszerű megoldás a tárgymezőben segít megnyittatni leveleidet:
1.) Tegyél fel kérdést, és keltsd fel a kíváncsiságát Néhány példa:
- Csatlakozol ehhez a zöld kihívásomhoz?
- Tudod, mi lesz április 22-én?
- Ismered ezt a 3 energiatakarékossági trükköt?
2.) Küldj neki valami konkrét dolgot
- Itt a meghívód a … rendezvényre
- Ez a bónusz a tiéd, ha… (valamit teszel, veszel)
- Ez a to do lista neked is hasznos lesz, ha … (ezt csinálod, azt akarod elérni)
3.) Sürgesd
- Szombat estig nyisd meg, ha érdekelnek a … részletei
- Már csak keddig elérhető a …
- …. (szerdáig letölthető)
4.) Küldj levelet valaki más nevéről (természetesen, ha többen is vagytok a szervezetben) Ugye mindig személy neve szerepel a küldő helyén? 5.) Használj zárójelet
- [Infografika] Hogyan zöldítsd a munkahelyed?
- Megújulók a háztartásban (cikkajánló)
- Így leszel egyre tudatosabb vásárló (legnézettebb videóink)
6.) Írd meg egyértelműen, milyen értéket talál a levélben
- Így takaríthatsz meg napi 1 órát a kertben
- 7+1 szezonális zöldségcsoda – receptekkel
- Ebbe az e-bookba összegyűjtöttem mindent, amit a ….-tól tudnod kell
7.) Kezdd kis betűvel
- tudom, mivel küzdesz
- jól tudom, hogy te is…?
- ez tuti segít …. (megoldani, megtanulni, bevezetni valamit)
Egyszerűnek tűnik, ugye? Ne felejtsd el, hogy a hírleveleknél folyamatosan tesztelned és mérned kell. Csak a sok-sok próba és a megnyitási arányok figyelése segít megtanulni, mire és milyen formában kíváncsi az olvasóközönséged.
Ha újabb és újabb ötleteket szeretnél kapni környezetvédelmi témájú online kommunikációdhoz, gyere és kövesd a Zöld Tartalom Facebook oldalt!
Ha ennél is komolyabban gondolod, válogass a SZOLGÁLTATÁSOK között!
Hasznosnak találtad? Akkor ajánld ismerőseidnek is!