… amivel ráveheted a címzetteket arra, hogy kattintsanak és elolvassák, amit írtál.

Nehéz idők járnak most az e-mail marketingre. A GDPR szabályozás életbe lépése, és az ezzel kapcsolatban kiküldött tömeges értesítő e-mailek között könnyen elveszhet a te fontos, hasznos tartalmat kínáló üzeneted is. Ha lehet, most az eddiginél még jobban oda kell figyelned arra, milyen tárgymezővel küldöd ki a következő leveleket. Ki kell tűnnöd a beérkező levelek közül, meg kell ragadnod a címzett figyelmét. Ehhez viszont különleges vagy éppen pofonegyszerű megoldásokra is szükséged lesz. Ebben segíthet ez a kis ötletgyűjtemény.

Ez a 7 egyszerű megoldás a tárgymezőben segít megnyittatni leveleidet:

1.) Tegyél fel kérdést, és keltsd fel a kíváncsiságát Néhány példa:

  • Csatlakozol ehhez a zöld kihívásomhoz?
  • Tudod, mi lesz április 22-én?
  • Ismered ezt a 3 energiatakarékossági trükköt?

2.) Küldj neki valami konkrét dolgot

  • Itt a meghívód a … rendezvényre
  • Ez a bónusz a tiéd, ha… (valamit teszel, veszel)
  • Ez a to do lista neked is hasznos lesz, ha … (ezt csinálod, azt akarod elérni)

3.) Sürgesd

  • Szombat estig nyisd meg, ha érdekelnek a … részletei
  • Már csak keddig elérhető a …
  • …. (szerdáig letölthető)

4.) Küldj levelet valaki más nevéről (természetesen, ha többen is vagytok a szervezetben) Ugye mindig személy neve szerepel a küldő helyén? 5.) Használj zárójelet

  • [Infografika] Hogyan zöldítsd a munkahelyed?
  • Megújulók a háztartásban (cikkajánló)
  • Így leszel egyre tudatosabb vásárló (legnézettebb videóink)

6.) Írd meg egyértelműen, milyen értéket talál a levélben

  • Így takaríthatsz meg napi 1 órát a kertben
  • 7+1 szezonális zöldségcsoda – receptekkel
  • Ebbe az e-bookba összegyűjtöttem mindent, amit a ….-tól tudnod kell

7.) Kezdd kis betűvel

  • tudom, mivel küzdesz
  • jól tudom, hogy te is…?
  • ez tuti segít …. (megoldani, megtanulni, bevezetni valamit)

Egyszerűnek tűnik, ugye? Ne felejtsd el, hogy a hírleveleknél folyamatosan tesztelned és mérned kell. Csak a sok-sok próba és a megnyitási arányok figyelése segít megtanulni, mire és milyen formában kíváncsi az olvasóközönséged.


Ha újabb és újabb ötleteket szeretnél kapni környezetvédelmi témájú online kommunikációdhoz, gyere és kövesd a Zöld Tartalom Facebook oldalt!
Ha ennél is komolyabban gondolod, válogass a SZOLGÁLTATÁSOK között!

Hasznosnak találtad? Akkor ajánld ismerőseidnek is!