Tedd láthatóvá zöld tevékenységedet!

Így lehetsz te is blogger

Ha már van legalább egy sikeres blogod, vagy követők ezrei olvassák a közösségi oldalon a posztjaidat, akkor ez a bejegyzés nem neked szól. 🙂 A környezetvédők nagy része azonban nem születik tartalomgyárosnak. Aki ezt a hivatást választja, általában tenni akar...

bővebben

Hogyan tudd meg, milyennek látnak mások

Decemberben különleges ajándékot találtam ki a hírlevél olvasóinak. Felajánlottam egy ajándék online marketing elemzést. Aki élt az ajánlattal (köztük pl. a 2017-es Ozone Zöld-díjas Muszáj Természetvédelmi Koordinációs Egyesület), az megtudhatta, hogyan és mit látnak...

bővebben

Kiről is szól a honlapod?

"Naná, hogy rólam!" - Pár éve még én is ezt válaszoltam volna. Tíz éve ez még általános marketing szemlélet volt. A régi honlapok nagy része ma is így működik: megmutatjuk a látogatóknak, kik vagyunk, mit csinálunk. Esetleg szórakoztatjuk, friss hírekkel látjuk el -...

bővebben

Találjuk ki együtt a céljaidat 2018-ra!

Be kell vallanom, decemberben kicsit megcsúsztam... különösen ennek a blognak a vezetésével. Jött egy-két váratlan feladat (amiről pár hét múlva már mesélhetek), és nem voltam felkészülve a szokásos egy-két heti "tartalék" tartalommal. Ezért év végi kényszerpihenőt...

bővebben

Szuper új honlap gyorsan? Ez rajtad is múlik!

Az online tartalommarketing első és legfontosabb területe a saját honlapod. Írtam már korábban is arról, mennyire fontos, hogy legyen egy olyan csatornád, ahol az eredményeidet nem befolyásolják döntően a nagy szolgáltatók (Google, Facebook...) érdekeit szolgáló...

bővebben

Te mit teszel az adventi naptárba?

Holnap december 1. Ettől a dátumtól nincs megállás, rohamosan közeledik a karácsony! Ha vannak gyerekek körülötted, akkor tudod, mennyire várják ezt a napot. Hiszen végre ki lehet bontani az adventi naptár első ajándékát. Milyen jó lenne, ha a te követőid is ilyen...

bővebben

Így lehet teljesíthető és eredményes tartalomterved

A tartalomgyártás állandó és sokszor fárasztó feladat. Az aktív online kommunikáció által elért eredmények viszont általában lassan, hosszú idő elteltével válnak valóban érezhetővé. Ebből a két jellemzőből adódóan sokan feladják a küzdelmet, nem képesek a folyamatos...

bővebben
(Visited 229 times, 1 visits today)

Online marketing elemzés ingyen?

Nyerd el a hónap ajándékát!

Mutasd, mi ez!