Tedd láthatóvá zöld tevékenységedet!

Szuper új honlap gyorsan? Ez rajtad is múlik!

Az online tartalommarketing első és legfontosabb területe a saját honlapod. Írtam már korábban is arról, mennyire fontos, hogy legyen egy olyan csatornád, ahol az eredményeidet nem befolyásolják döntően a nagy szolgáltatók (Google, Facebook...) érdekeit szolgáló...

bővebben

Te mit teszel az adventi naptárba?

Holnap december 1. Ettől a dátumtól nincs megállás, rohamosan közeledik a karácsony! Ha vannak gyerekek körülötted, akkor tudod, mennyire várják ezt a napot. Hiszen végre ki lehet bontani az adventi naptár első ajándékát. Milyen jó lenne, ha a te követőid is ilyen...

bővebben

Így lehet teljesíthető és eredményes tartalomterved

A tartalomgyártás állandó és sokszor fárasztó feladat. Az aktív online kommunikáció által elért eredmények viszont általában lassan, hosszú idő elteltével válnak valóban érezhetővé. Ebből a két jellemzőből adódóan sokan feladják a küzdelmet, nem képesek a folyamatos...

bővebben

Miről írj egy induló projekt Facebook oldalán?

A környezetvédelmi tevékenység igen gyakran projekt alapú. Sokszor alakulnak szakmai partnerkapcsolatok egy adott cél elérésére, egy határozott idejű feladatra. A pályázati források is ezt a projekt alapú munkavégzést részesítik előnyben. Amikor összeáll egy csapat és...

bővebben

Így tegyél rendet a blogon

Ha már rágóta blogolsz és rutinosan írod hétről hétre az új bejegyzéseket, egyszer csak azt veszed észre, hogy a publikált tartalom hosszú-hosszú aloldalakon sorakozik. Erre nagyon büszke lehetsz! De ilyenkor látnod kell azt is, hogy a blogra érkező olvasóknak néha...

bővebben

Hogyan írj ki népszerű és eredményes pályázatot?

A tartalommarketinggel az a célod, hogy elérd és cselekvésre bírd a célcsoportodat. Ennek egyik igen jól használható eszköze, ha pályázatot írsz ki a közönségednek. Nem a legegyszerűbb  marketing megoldás a pályáztatás, sokkal több energiát igényel, mint pl. egy...

bővebben

Na, indulhat a blogolás?

Az online marketing szakemberek napjainkban is a saját blogok növekvő jelentőségére hívják fel a figyelmet. Bár ma már lépten-nyomon blogokba botlik az ember, a tapasztalat mégis azt mutatja, hogy az érdekes, a célközönségnek hasznos tartalmat kínáló oldalak továbbra...

bővebben

Praktikus tippek a sikeres Facebook nyereményjátékhoz

Egy korábbi bejegyzésben már összefoglaltam, hogy érdemes elindítani az első nyereményjátékod a Facebookon. Most olyan apró ötleteket gyűjtöttem össze egy csokorba, ami könyebbé és sikeresebbé teszi a játék lebonyolítását.   Így teheted még jobbá a nyereményjátékod  ...

bővebben

Így tervezz kérdőíves felmérést

Készítettél már tartalomstratégiát? Akkor tudod, hogy a folyamat elején kihagyhatatlan lépés a célcsoport kiválasztása és alapos megismerése. Ha éppen ennél a lépésnél tartasz, nagy segítségedre lehet egy alaposan átgondolt, jól összeállított és okosan értékelt...

bővebben
(Visited 163 times, 1 visits today)