Tedd láthatóvá zöld tevékenységedet!
Tartalommarketing jóslatok 2020-ra

Tartalommarketing jóslatok 2020-ra

Az év vége felé minden vezető tartalommarketing szervezet már a követező évi trendeket vizsgálja. A 2020-as tartalmak tervezésében neked is érdemes kicsit tájékozódnod, vajon milyen változásokat várnak a szakemberek a sikeres tartalmak terén. A Content Marketing...

bővebben
11 ötlet a változatos zöld cikkekhez

11 ötlet a változatos zöld cikkekhez

Veled is megtörténhet, hogy egyszer csak azt érzed, unalmas a stílusod és sehogy sem tudsz egy újabb bejegyzést megírni a blogodra. Pedig a környezetvédelem témája érdekel, a zöld szemlélet terjesztését továbbra is fontosnak tartod, de valahogy nehéz hétről hétre...

bővebben
Influencerrel dolgozni…

Influencerrel dolgozni…

A Kreatív Onine szervezésében április 4-én zajlott az Így használd az Influencered! – Minikonferencia a csillapíthatatlan „influencer-lázról” című rendezvény, amire én is eljutottam. Az előadások és kerekasztal-beszélgetések érdekesek és informatívak voltak. Sokat...

bővebben
A történetmesélés 5 lépése

A történetmesélés 5 lépése

Ha az emberek meggyőzésében és elköteleződésük megszerzésében sikeres tartalommarketing eszközöket keresel, ebben a versenyben a történetmesélés biztosan az élen végez. Egy jó sztorival fel tudod kelteni az olvasó érdeklődését, érzelmeket tudsz kiváltani és ennek...

bővebben
Többnyelvű honlap egyszerűen

Többnyelvű honlap egyszerűen

Amikor az első környezetvédelmi témájú honlapodat tervezed, valószínűleg te is először egy egyszerű, egy nyelven kommunikáló weboldalban gondolkodsz. Ahogy egyre ismertebbé válik a munkád és szélesedik a közönséged, következő lépésként felmerülhet az igény arra, hogy...

bővebben