Tedd láthatóvá zöld tevékenységedet!

Így tegyél rendet a blogon

Ha már rágóta blogolsz és rutinosan írod hétről hétre az új bejegyzéseket, egyszer csak azt veszed észre, hogy a publikált tartalom hosszú-hosszú aloldalakon sorakozik. Erre nagyon büszke lehetsz! De ilyenkor látnod kell azt is, hogy a blogra érkező olvasóknak néha...

bővebben

Hogyan írj ki népszerű és eredményes pályázatot?

A tartalommarketinggel az a célod, hogy elérd és cselekvésre bírd a célcsoportodat. Ennek egyik igen jól használható eszköze, ha pályázatot írsz ki a közönségednek. Nem a legegyszerűbb  marketing megoldás a pályáztatás, sokkal több energiát igényel, mint pl. egy...

bővebben

Na, indulhat a blogolás?

Az online marketing szakemberek napjainkban is a saját blogok növekvő jelentőségére hívják fel a figyelmet. Bár ma már lépten-nyomon blogokba botlik az ember, a tapasztalat mégis azt mutatja, hogy az érdekes, a célközönségnek hasznos tartalmat kínáló oldalak továbbra...

bővebben

Így tervezz kérdőíves felmérést

Készítettél már tartalomstratégiát? Akkor tudod, hogy a folyamat elején kihagyhatatlan lépés a célcsoport kiválasztása és alapos megismerése. Ha éppen ennél a lépésnél tartasz, nagy segítségedre lehet egy alaposan átgondolt, jól összeállított és okosan értékelt...

bővebben

Ahol a nagy változás elkezdődhet…

Keresed azt a területet, ahol átadhatod a munkád során megszerzett tudást, érdeklődve hallgatnak, hajlandóak az együttműködésre, a cselekvésre, nyitottak az új megoldásokra, és remélheted, hogy hosszú távú hatása lesz szemléletformáló munkádnak? Akkor fókuszálj a...

bővebben

Így indítsd el az első Facebook nyereményjátékod

Amikor még csak ismerkedsz a közösségi oldalak működésével, majd létrehozod a saját környezetvédelmi tevékenységed oldalát, megtetted a legnagyobb lépést az online kommunikáció felé. Majd elkezded rendszeresen használni ezeket az oldalakat arra, hogy egyre többen...

bővebben

Újabb kihívás – kell ez nekünk?

A kihívásra épülő marketing kampányok alapján bizony kell! 🙂 Az emberek szeretnek olyan kezdeményezésekhez csatlakozni, ahol megmutathatják, hogy egyetértenek az adott céllal, ezzel pozitív képet közölhetnek magukról, egy közösség tagjaivá válnak, végre valaki...

bővebben

Ezekre is figyelj, ha Instagram posztot írsz

Az Instagram töretlenül növekszik, egyre több szervezet használja ki ezt a lehetőséget arra, hogy elérje és folyamatosan informálja célközönségét. Korábban már összegyűjtöttem a legnépszerűbb magyar #hashtag kifejezéseket környezetvédelmi témában, és arra is mutattam...

bővebben

Ugye az eseményeid is zöldek?

Környezetvédőként a legfontosabb, hogy te magad és a szervezeted jó példát mutasson minden területen. Erre oda kell figyelned akkor is, amikor valamilyen eseményt szervezel. Arról már korábban írtam, hogyan érdemes kommunikálnod az eseményedről. De mikor lesz...

bővebben

Hogyan érd el, hogy megosszák a cikkedet?

Ha már van gyakorlatod az online marketingben, tudod, hogy a jó cikk vagy poszt megírása csak az első lépés a siker felé. A kész tartalom eredményes terjesztése néha sokkal nehezebb, mint az elkészítése. A terjesztés első lépése rajtad múlik: neked kell minél több...

bővebben