Így indítsd el az első Facebook nyereményjátékod

Így indítsd el az első Facebook nyereményjátékod

Amikor még csak ismerkedsz a közösségi oldalak működésével, majd létrehozod a saját környezetvédelmi tevékenységed oldalát, megtetted a legnagyobb lépést az online kommunikáció felé. Majd elkezded rendszeresen használni ezeket az oldalakat arra, hogy egyre többen megismerjék a munkádat. Ekkor minden egyes Like-ot és hozzászólást megünnepelsz. 🙂 Aztán figyeled a nagy oldalakat és látod, hogy reklámmal és […]

Újabb kihívás – kell ez nekünk?

Újabb kihívás – kell ez nekünk?

A kihívásra épülő marketing kampányok alapján bizony kell! 🙂 Az emberek szeretnek olyan kezdeményezésekhez csatlakozni, ahol megmutathatják, hogy egyetértenek az adott céllal, ezzel pozitív képet közölhetnek magukról, egy közösség tagjaivá válnak, végre valaki folyamatosan ösztönzi őket, hogy megtegyék, amit már korábban is terveztek, és a nagyközönség előtt vállalt “megteszem” még meg is könnyíti az ígéret […]

Ezekre is figyelj, ha Instagram posztot írsz

Ezekre is figyelj, ha Instagram posztot írsz

Az Instagram töretlenül növekszik, egyre több szervezet használja ki ezt a lehetőséget arra, hogy elérje és folyamatosan informálja célközönségét. Korábban már összegyűjtöttem a legnépszerűbb magyar #hashtag kifejezéseket környezetvédelmi témában, és arra is mutattam példát, hogyan lehet változatos a kommunikációd. Folyamatosan figyelem a hazai Insta oldalakat és hetente fedezek fel olyan új fiókokat, ahol környezetvédelemmel kapcsolatos […]

Ugye az eseményeid is zöldek?

Ugye az eseményeid is zöldek?

Környezetvédőként a legfontosabb, hogy te magad és a szervezeted jó példát mutasson minden területen. Erre oda kell figyelned akkor is, amikor valamilyen eseményt szervezel. Arról már korábban írtam, hogyan érdemes kommunikálnod az eseményedről. De mikor lesz környezettudatos és fenntartható egy rendezvény? Akkor, ha a tervezés kezdetétől már ezt a szemléletet alkalmazod minden egyes döntésre. Segítségül […]

Hogyan érd el, hogy megosszák a cikkedet?

Hogyan érd el, hogy megosszák a cikkedet?

Ha már van gyakorlatod az online marketingben, tudod, hogy a jó cikk vagy poszt megírása csak az első lépés a siker felé. A kész tartalom eredményes terjesztése néha sokkal nehezebb, mint az elkészítése. A terjesztés első lépése rajtad múlik: neked kell minél több csatornán elérhetővé tenned az új tartalmat. A következő lépés viszont már a […]

Zöld civilek, akiket sokan támogatnak. Vajon van mit tanulni tőlük?

Zöld civilek, akiket sokan támogatnak. Vajon van mit tanulni tőlük?

Februárban az adó 1% gyűjtés kapcsán már alaposan megvizsgáltam, milyen mértékben támogatják az emberek a zöld szervezeteket. A felmérés eredménye szerint elsősorban az állatvédő civilek sikeresek a támogatásgyűjtésben. De a többi zöld szervezetnek is érdemes ezzel a támogatási formával foglalkozni, mivel az elmúlt években egyre több felajánlás érkezett környezetvédelmi célokra. Most arra voltam kíváncsi, vajon […]