Jeles Zöld Napok 2021 – itt a frissített naptár
Az év elején biztosan te is lelkesen veted magad bele az ötletelésbe, tartalom- és kampánytervezésbe. Ehhez szeretnék most egy kis segítséget adni. Frissítettem a korábban már publikált Zöld Ünnepnapok Naptárát, így most már a mozgó dátumú jeles napokra is időben...
Te hallgatod ezeket a zöld podcast műsorokat?
Év elején ebben a bejegyzésben megosztottam veled, milyen típusú tartalom készítését javasolják a nagy szakmai szervezetek erre az évre. A listában szerepelt az egyszemélyes podcast csatornák terjedése is, hiszen ez a felület igen alkalmas a közvetlen hangnemre,...
Tartalommarketing jóslatok 2020-ra
Az év vége felé minden vezető tartalommarketing szervezet már a követező évi trendeket vizsgálja. A 2020-as tartalmak tervezésében neked is érdemes kicsit tájékozódnod, vajon milyen változásokat várnak a szakemberek a sikeres tartalmak terén. A Content Marketing...
Szervezz te is programot az Európai Hulladékcsökkentési Héten
Már az elmúlt években a zöld marketing egyik legjobb lehetőségének tartottam az Európai Hulladékcsökkentési Hét programját. Korábban itt a blogon is összefoglaltam, hogyan készülj fel az Európai Hulladékcsökkentési Hétre. Idén azonban szerencsénkre a nemzetközi...
11 ötlet a változatos zöld cikkekhez
Veled is megtörténhet, hogy egyszer csak azt érzed, unalmas a stílusod és sehogy sem tudsz egy újabb bejegyzést megírni a blogodra. Pedig a környezetvédelem témája érdekel, a zöld szemlélet terjesztését továbbra is fontosnak tartod, de valahogy nehéz hétről hétre...
Influencerrel dolgozni…
A Kreatív Onine szervezésében április 4-én zajlott az Így használd az Influencered! – Minikonferencia a csillapíthatatlan „influencer-lázról” című rendezvény, amire én is eljutottam. Az előadások és kerekasztal-beszélgetések érdekesek és informatívak voltak. Sokat...
A történetmesélés 5 lépése
Ha az emberek meggyőzésében és elköteleződésük megszerzésében sikeres tartalommarketing eszközöket keresel, ebben a versenyben a történetmesélés biztosan az élen végez. Egy jó sztorival fel tudod kelteni az olvasó érdeklődését, érzelmeket tudsz kiváltani és ennek...
Többnyelvű honlap egyszerűen
Amikor az első környezetvédelmi témájú honlapodat tervezed, valószínűleg te is először egy egyszerű, egy nyelven kommunikáló weboldalban gondolkodsz. Ahogy egyre ismertebbé válik a munkád és szélesedik a közönséged, következő lépésként felmerülhet az igény arra, hogy...
Így tartsd rendben az e-mail listád
Ha olvastad a blog hírlevelezésről szóló korább bejegyzéseit, akkor arról már nem kell győzködnöm téged, hogy a hírlevélküldés továbbra is szuper online marketing eszköz. Azonban arra figyelned kell, hogy ez csak akkor igaz, ha a folyamatosan gyűjtött e-mail listádat...
3 feliratos trükk az Insta történetedhez
Bevallom, én is még csak ismerkedem az Instagram Stories funkcióval, de találtam néhány trükköt, ami talán neked is újdonság lehet. Ha szeretnéd egy kép hangulatát felhasználni a feliratozáshoz, és kedveled a képhez színben passzoló szövegeket, akkor használd az...
Ellenőrző lista a sikeres Facebook oldalhoz – 3. rész
Kitartás, már csak egy lépés választ el attól, hogy Facebook oldalad igazán követőbarát legyen. 🙂 Amíg a sorozat első részében a Facebook oldalak technikai beállításainak és az oldalon publikált alapinformációknak az ellenőrzéséhez kaptál segítséget, addig a második...
Ellenőrző lista a sikeres Facebook oldalhoz – 2. rész
A sorozat első részében a Facebook oldalak technikai beállításainak és az oldalon publikált alapinformációknak az ellenőrzéséhez kaptál segítséget. Most a tartalmi elemek vizsgálatával folytatjuk az oldal elemzését. Haladj végig ezeken az ellenőrző kérdéseken, és ahol...