Tedd láthatóvá zöld tevékenységedet!

11 ötlet a változatos zöld cikkekhez

Veled is megtörténhet, hogy egyszer csak azt érzed, unalmas a stílusod és sehogy sem tudsz egy újabb bejegyzést megírni a blogodra. Pedig a környezetvédelem témája érdekel, a zöld szemlélet terjesztését továbbra is fontosnak tartod, de valahogy nehéz hétről hétre...

bővebben

Influencerrel dolgozni…

A Kreatív Onine szervezésében április 4-én zajlott az Így használd az Influencered! – Minikonferencia a csillapíthatatlan „influencer-lázról” című rendezvény, amire én is eljutottam. Az előadások és kerekasztal-beszélgetések érdekesek és informatívak voltak. Sokat...

bővebben

A történetmesélés 5 lépése

Ha az emberek meggyőzésében és elköteleződésük megszerzésében sikeres tartalommarketing eszközöket keresel, ebben a versenyben a történetmesélés biztosan az élen végez. Egy jó sztorival fel tudod kelteni az olvasó érdeklődését, érzelmeket tudsz kiváltani és ennek...

bővebben

Többnyelvű honlap egyszerűen

Amikor az első környezetvédelmi témájú honlapodat tervezed, valószínűleg te is először egy egyszerű, egy nyelven kommunikáló weboldalban gondolkodsz. Ahogy egyre ismertebbé válik a munkád és szélesedik a közönséged, következő lépésként felmerülhet az igény arra, hogy...

bővebben

Így tartsd rendben az e-mail listád

Ha olvastad a blog hírlevelezésről szóló korább bejegyzéseit, akkor arról már nem kell győzködnöm téged, hogy a hírlevélküldés továbbra is szuper online marketing eszköz. Azonban arra figyelned kell, hogy ez csak akkor igaz, ha a folyamatosan gyűjtött e-mail listádat...

bővebben

3 feliratos trükk az Insta történetedhez

Bevallom, én is még csak ismerkedem az Instagram Stories funkcióval, de találtam néhány trükköt, ami talán neked is újdonság lehet. Ha szeretnéd egy kép hangulatát felhasználni a feliratozáshoz, és kedveled a képhez színben passzoló szövegeket, akkor használd az...

bővebben

Ellenőrző lista a sikeres Facebook oldalhoz – 3. rész

Kitartás, már csak egy lépés választ el attól, hogy Facebook oldalad igazán követőbarát legyen. 🙂 Amíg a sorozat első részében a Facebook oldalak technikai beállításainak és az oldalon publikált alapinformációknak az ellenőrzéséhez kaptál segítséget, addig a második...

bővebben

Vajon tetszett az új írásod?

Megvalósítottad a terveidet: megjelent az új tartalom és elérte a közönséget. Vajon tetszett nekik? Érdemes hasonló tartalmat készítened a jövőben? Erre kapsz választ, ha a publikálást követően odafigyelsz az elért eredményekre. Az elemzés folyamata segít abban, hogy...

bővebben

Kutatni akár utólag sem késő

A múlt heti bejegyzésben találsz egy sor ötletet arra, mi is lehet az online marketinggel a fő célod. Ha minden igaz, azóta már kitaláltad, hogy mi jelenleg a legfontosabb eredmény számodra, aminek eléréséhez a tartalommarketing eszközeit fogod használni. A következő...

bővebben

Te tudod, mi a célod?

Gyakran látom, hogy az online marketinggel azért foglalkozik valaki, mert "kell". Ilyenkor a tartalmak csak azért készülnek, hogy legyen újdonság a választott online felületeken. De a stratégia, az igazi átgondolt tervezés hiányzik a cikkek és posztok mögül. Te meg...

bővebben

Zöld Ünnepnapok Naptár 2019

Töltsd le a környezeti témájú ünnepnapok gyűjteményét!

Mutasd, mi ez!