Tedd láthatóvá zöld tevékenységedet!

Ne hagyd magára régi honlapodat!

Amikor a blog indulásakor elkészült a zöld civilek honlapjairól szóló felmérés, viszonylag sok olyan oldalt találtam, ahol alig volt friss tartalom. A vizsgált 100 szervezetből 7 oldalán egy évnél régebbi volt az utolsó felkutatható információ. Ezekben az esetekben a...

bővebben

Állomások a célcsoportod döntési útján

Mielőtt nekiállsz új cikkeket és posztokat írni, vagy éppen fotókat és videókat készíteni, fontos átgondolnod, a célcsoportodon belül kihez és milyen céllal szeretnél szólni. Akkor lesz valódi eredménye a publikált tartalmaknak, ha éppen arról írsz, ami őket...

bővebben

Így állj neki a hírlevél-marketingnek

Nem először olvashatod már itt a blogon, hogy a saját hírlevél-lista igen nagy érték. Már a honlapod indításától kezdve érdemes a látogatók e-mail adatait gyűjtened! Ez a „válogatott” közönség kíváncsi lesz a jó szakmai tartalomra. Egy saját hírlevél-lista...

bővebben

Nemzeti parkjaink a közösség médiában

Az előző cikkben azt vizsgáltam meg, milyen honlapokkal várja a látogatókat 10 nemzeti parkunk. Most azt is megmutatom, hogyan kommunikálnak követőikkel a közösségi média csatornákon. Facebook Minden nemzeti parkunknak van saját Facebook oldala, és ha egy konkrét...

bővebben

Kiránduló szemmel nemzeti parkjaink honlapjain

Az utóbbi hónapokban talán te is találkoztál azokkal a hírekkel, amik a hazai nemzeti parkok nehezedő helyzetéről, egyre csökkenő támogatásáról és a piaci működés irányába tereléséről szóltak. Az áprilisi hírek szerint már most is javarészt a látogatók tartják el...

bővebben

5 lépéses honlaptervezés

Amikor eldöntöd, hogy a jövőben a tartalommarketing eszközeit fogod használni, más szemmel nézel majd a korábbi online csatornáidra. Észreveszed, hogy a régi honlap nem ennek a látogatóközpontú szemléletnek megfelelően lett kidolgozva. Átépítés miatt zárva! Ha te is...

bővebben

Tényleg olyan menő a csali?

Az online marketing szakértők adatokkal tudják bizonyítani, hogy az e-mailben történő kapcsolattartás ma is az egyik leghatékonyabb online marketing eszköz. A legtöbb honlaptulajdonos gyűjti a feliratkozókat, így ebből a tömegből csak különleges ajánlattal, egy...

bővebben

Nem jönnek az új olvasók? Írj vendégcikket!

Az első, és talán az egyik legnehezebb feladat, hogy a környezetvédelem iránt érdeklődő közönséget megtaláld és a saját honlapodra, blogodra irányítsd. Ezt megteheted jól célzott fizetett reklámmal, és ha már hosszabb ideje blogolsz, akkor a keresőből is folyamatosan...

bővebben