Tedd láthatóvá zöld tevékenységedet!

Amikor nem jön az ihlet…

... akkor is folytatni kell a blogírást. De hogyan? Amikor új blogot indít az ember, és a tervezésnél alaposan felkészülve összegyűjti a lehetséges tartalmi ötleteket, szinte kifogyhatatlannak tűnik a választott téma. Ahogy belejövünk az írásba, hatalmas távlatok...

bővebben

Két egyszerű, de nagyszerű felugró ablak

Mindazok, akik nem foglalkoznak marketinggel, a felugró (pop-up) ablakokról általában negatív véleménnyel vannak. Könnyen lehet, hogy magánemberként te sem szereted, ha ilyenekkel zavarják meg a böngészésed. Online marketingesként viszont meg kell értened, hogy ezek...

bővebben

Mikor válaszd a blog.hu-t?

Amikor elhatározod, hogy elindítod a blogod, néhány fontos döntést rögtön meg kell hoznod. Ki kell találnod többek között azt is, milyen felületen blogolj. Ha a nagy online portálok blogfelületei közül szeretnél választani, a blog.hu az egyik igazán jó döntés. Ez a...

bővebben

Így lehetsz te is blogger

Ha már van legalább egy sikeres blogod, vagy követők ezrei olvassák a közösségi oldalon a posztjaidat, akkor ez a bejegyzés nem neked szól. 🙂 A környezetvédők nagy része azonban nem születik tartalomgyárosnak. Aki ezt a hivatást választja, általában tenni akar...

bővebben

Hogyan tudd meg, milyennek látnak mások

Decemberben különleges ajándékot találtam ki a hírlevél olvasóinak. Felajánlottam egy ajándék online marketing elemzést. Aki élt az ajánlattal (köztük pl. a 2017-es Ozone Zöld-díjas Muszáj Természetvédelmi Koordinációs Egyesület), az megtudhatta, hogyan és mit látnak...

bővebben

Kiről is szól a honlapod?

"Naná, hogy rólam!" - Pár éve még én is ezt válaszoltam volna. Tíz éve ez még általános marketing szemlélet volt. A régi honlapok nagy része ma is így működik: megmutatjuk a látogatóknak, kik vagyunk, mit csinálunk. Esetleg szórakoztatjuk, friss hírekkel látjuk el -...

bővebben
(Visited 326 times, 1 visits today)

Zöld Ünnepnapok Naptár 2018

Töltsd le a környezeti témájú ünnepnapok gyűjteményét!

Mutasd, mi ez!