Tedd láthatóvá zöld tevékenységedet!

Ahol a nagy változás elkezdődhet…

Keresed azt a területet, ahol átadhatod a munkád során megszerzett tudást, érdeklődve hallgatnak, hajlandóak az együttműködésre, a cselekvésre, nyitottak az új megoldásokra, és remélheted, hogy hosszú távú hatása lesz szemléletformáló munkádnak? Akkor fókuszálj a...

bővebben

Így indítsd el az első Facebook nyereményjátékod

Amikor még csak ismerkedsz a közösségi oldalak működésével, majd létrehozod a saját környezetvédelmi tevékenységed oldalát, megtetted a legnagyobb lépést az online kommunikáció felé. Majd elkezded rendszeresen használni ezeket az oldalakat arra, hogy egyre többen...

bővebben

Újabb kihívás – kell ez nekünk?

A kihívásra épülő marketing kampányok alapján bizony kell! 🙂 Az emberek szeretnek olyan kezdeményezésekhez csatlakozni, ahol megmutathatják, hogy egyetértenek az adott céllal, ezzel pozitív képet közölhetnek magukról, egy közösség tagjaivá válnak, végre valaki...

bővebben

Ezekre is figyelj, ha Instagram posztot írsz

Az Instagram töretlenül növekszik, egyre több szervezet használja ki ezt a lehetőséget arra, hogy elérje és folyamatosan informálja célközönségét. Korábban már összegyűjtöttem a legnépszerűbb magyar #hashtag kifejezéseket környezetvédelmi témában, és arra is mutattam...

bővebben

Ugye az eseményeid is zöldek?

Környezetvédőként a legfontosabb, hogy te magad és a szervezeted jó példát mutasson minden területen. Erre oda kell figyelned akkor is, amikor valamilyen eseményt szervezel. Arról már korábban írtam, hogyan érdemes kommunikálnod az eseményedről. De mikor lesz...

bővebben

Hogyan érd el, hogy megosszák a cikkedet?

Ha már van gyakorlatod az online marketingben, tudod, hogy a jó cikk vagy poszt megírása csak az első lépés a siker felé. A kész tartalom eredményes terjesztése néha sokkal nehezebb, mint az elkészítése. A terjesztés első lépése rajtad múlik: neked kell minél több...

bővebben

Ne hagyd magára régi honlapodat!

Amikor a blog indulásakor elkészült a zöld civilek honlapjairól szóló felmérés, viszonylag sok olyan oldalt találtam, ahol alig volt friss tartalom. A vizsgált 100 szervezetből 7 oldalán egy évnél régebbi volt az utolsó felkutatható információ. Ezekben az esetekben a...

bővebben

Állomások a célcsoportod döntési útján

Mielőtt nekiállsz új cikkeket és posztokat írni, vagy éppen fotókat és videókat készíteni, fontos átgondolnod, a célcsoportodon belül kihez és milyen céllal szeretnél szólni. Akkor lesz valódi eredménye a publikált tartalmaknak, ha éppen arról írsz, ami őket...

bővebben

Így állj neki a hírlevél-marketingnek

Nem először olvashatod már itt a blogon, hogy a saját hírlevél-lista igen nagy érték. Már a honlapod indításától kezdve érdemes a látogatók e-mail adatait gyűjtened! Ez a „válogatott” közönség kíváncsi lesz a jó szakmai tartalomra. Egy saját hírlevél-lista...

bővebben

Nemzeti parkjaink a közösség médiában

Az előző cikkben azt vizsgáltam meg, milyen honlapokkal várja a látogatókat 10 nemzeti parkunk. Most azt is megmutatom, hogyan kommunikálnak követőikkel a közösségi média csatornákon. Facebook Minden nemzeti parkunknak van saját Facebook oldala, és ha egy konkrét...

bővebben
(Visited 163 times, 1 visits today)