Ellenőrző lista a sikeres Facebook oldalhoz – 1. rész
2018. decemberben a hírlevélre feliratkozóknak felajánlottam egy ingyenes Facebook oldal elemzést. Néhányan éltek az ajánlattal, már készülnek ezek az elemzések. Te is szeretnéd, ha a zöld tevékenységed Facebook oldalát szívesen látogassák az érdeklődők? Akkor érdemes...
Vajon tetszett az új írásod?
Megvalósítottad a terveidet: megjelent az új tartalom és elérte a közönséget. Vajon tetszett nekik? Érdemes hasonló tartalmat készítened a jövőben? Erre kapsz választ, ha a publikálást követően odafigyelsz az elért eredményekre. Az elemzés folyamata segít abban, hogy...
Kutatni akár utólag sem késő
A múlt heti bejegyzésben találsz egy sor ötletet arra, mi is lehet az online marketinggel a fő célod. Ha minden igaz, azóta már kitaláltad, hogy mi jelenleg a legfontosabb eredmény számodra, aminek eléréséhez a tartalommarketing eszközeit fogod használni. A következő...
Te tudod, mi a célod?
Gyakran látom, hogy az online marketinggel azért foglalkozik valaki, mert "kell". Ilyenkor a tartalmak csak azért készülnek, hogy legyen újdonság a választott online felületeken. De a stratégia, az igazi átgondolt tervezés hiányzik a cikkek és posztok mögül. Te meg...
Így adhatsz lendületet másoknak – még 13 ötlet a blogodra
Az utóbbi időben a saját blogod tartalmának színesítéséhez kaptál ötleteket. Ha olvastad a legfrissebb bejegyzéseket, már tudod: hogyan írhatsz érdekesen magadról és a munkádról, milyen sokféle formában lehet átadni a szakmai ismereteket, és hogyan mutathatsz példát a...
Mutass példát, hogy legyen kit követni 🙂
Ma már annyiféle zöld tartalom van a neten, hogy a témára nyitott olvasó bátran válogathat a követendő blogok között. Vajon mi alapján választ kedvenceket a rengeteg környezetvédelmi témájú oldal közül? Biztos lehetsz benne, hogy az alábbi szempontok befolyásolják ezt...
Így tanítsd az olvasókat – 13 újabb ötlet a blogodra
Az előző bejegyzésben arról írtam, milyen fontos, hogy a követők alaposan megismerhessenek. Abban a cikkben a bemutatkozásra találtál 13 ötletet. Most egy újabb fontos témakör következik: az ismeretterjesztés. Ugye, azt már te is tudod, hogy ez a tartalommarketing...
13 blogbejegyzés rólad és a munkádról
Micsoda butaság ez? Miért kellene a blogon ezzel foglalkoznom? Hiszen a lényeg éppen az, hogy a látogatóval, a célcsoport problémájával és annak lehetséges megoldásaival foglalkozzunk, nem? Teljesen igazad van, ha a cím láttán ez jutott az eszedbe. De ne felejtsd el,...
Hogyan készíts örökzöld tartalmat zöld oldaladra?
Beláttad, hogy egy saját blog fontos és hasznos lehet. Elindítottad a blogot, és a terveknek megfelelően hétről hétre készülnek az új bejegyzések. Egy idő után egyre könnyebben megy az írás, de gyakorlott bloggerként is rá kell szánnod az időt egy-egy új bejegyzés...
Hogyan szerezz környezeti témájú tartalmat a látogatóidtól?
User Generated Content - vagyis a felhasználók által készített tartalom. Így hívják az egyik legsikeresebb marketing megoldást napjainkban. Mit tud ez az eszköz? Hipp-hopp eléri azt, amit a hagyományos marketing eszközökkel (reklám, PR) és a saját tartalom gyártásával...
Hogyan írj érdekes esettanulmányt egy zöld tapasztalatodból
Aktív környezetvédő vagy, így biztos folyamatosan szerzed a jó és rossz gyakorlati tapasztalatokat a környezetvédelem különböző területein. Az online tartalomkészítés lényege, hogy ezt a tudást ne tartsd meg magadnak. Tanítsd a munkád iránt érdeklődőket, és ők...
Így tedd fel magad 10 perc alatt a Google Térképre
Vajon te hol és hogyan keresel az interneten? Gyanítom, hogy ha valami új dolog iránt érdeklődsz, akkor te is a Google keresőjébe pötyögöd be a kérdésed vagy a legfontosabb kulcsszavakat. És milyen találatoknak örülsz a legjobban? Ha az első oldalon olyan linkeket...