Tedd láthatóvá zöld tevékenységedet!
Vajon tetszett az új írásod?

Vajon tetszett az új írásod?

Megvalósítottad a terveidet: megjelent az új tartalom és elérte a közönséget. Vajon tetszett nekik? Érdemes hasonló tartalmat készítened a jövőben? Erre kapsz választ, ha a publikálást követően odafigyelsz az elért eredményekre. Az elemzés folyamata segít abban, hogy...

bővebben
Kutatni akár utólag sem késő

Kutatni akár utólag sem késő

A múlt heti bejegyzésben találsz egy sor ötletet arra, mi is lehet az online marketinggel a fő célod. Ha minden igaz, azóta már kitaláltad, hogy mi jelenleg a legfontosabb eredmény számodra, aminek eléréséhez a tartalommarketing eszközeit fogod használni. A következő...

bővebben
Te tudod, mi a célod?

Te tudod, mi a célod?

Gyakran látom, hogy az online marketinggel azért foglalkozik valaki, mert "kell". Ilyenkor a tartalmak csak azért készülnek, hogy legyen újdonság a választott online felületeken. De a stratégia, az igazi átgondolt tervezés hiányzik a cikkek és posztok mögül. Te meg...

bővebben
13 blogbejegyzés rólad és a munkádról

13 blogbejegyzés rólad és a munkádról

Micsoda butaság ez? Miért kellene a blogon ezzel foglalkoznom? Hiszen a lényeg éppen az, hogy a látogatóval, a célcsoport problémájával és annak lehetséges megoldásaival foglalkozzunk, nem? Teljesen igazad van, ha a cím láttán ez jutott az eszedbe. De ne felejtsd el,...

bővebben