Többször írtam már itt a blogon arról, hogy milyen jó marketing lehetőségnek tartom a szakmai díjakat, pályázatokat. Ha követed a Facebook oldalamat, ott is találkozhatsz ezekkel a felhívásokkal.

De nem csak “prédikálom”, hogy érdemes pályázni, hanem magam is megteszem ezt. Eddig csupa jó tapasztalatot szereztem az ilyen próbálkozásokkal.

Most is előttem áll egy nagy lehetőség: az E.ON Energy Globe Magyarország díjért versenyezhetek az Egyéni kezdeményezések kategóriában a Zöld Matek oldalammal.

De miért írok erről ezen a blogon? Mert biztatni szeretnélek, hogy a jövőben te is mérettesd meg magad!

Röviden leírom, milyen feladatokra számíthatsz egy ilyen pályázat kapcsán. Talán érdemes előre felkészülni a következő lehetőségre?

Ilyen út vezetett a döntőig

1.) Láttam a felhívást – hiszen követem a zöld pályázati lehetőségeket és a környezetvédelmi témájú híroldalakat.

2.) Megnéztem a kategóriákat, és először úgy gondoltam, nem az én “méretemben” keresik a pályázókat.

3.) Újra elém került a felhívás, most egy beszélgetés formájában. Ezt is megnéztem és itt szinte engem biztattak, hogy érdemes próbálkozni. Az ilyen “jelekre” oda kell figyelni!

4.) Döntöttem és igen gyorsan kitöltöttem a pályázati adatlapot. A gyors és közben alapos munkához persze az is kell, hogy

  • pontosan tudom, miért foglalkozom ezzel a dologgal, mik a céljaim, kihez szólok, kinek segítek…
  • ismerem és meg tudom fogalmazni, miért hasznos ez a tevékenységem,
  • mérem az eredményeimet, vannak adataim arról, hány embert érek el,
  • nem először kell ezeket szavakba öntenem, a korábbi pályázataimat alapanyagként tudom használni, mindig a konkrét pályázat témájához és követelményeihez tudom igazítani azokat.

5.) A pályázat beküldését követően az egész lehetőséget kivertem a fejemből.

6.) Decemberben jött az értesítés arról, hogy a döntőbe kerültem. Innen viszont újra felgyorsultak az események – ami ennek a blognak a rövid kényszerű pihenését is magával hozta. 🙂

7.) Gyorsan, szinte napokon belül kellett mindenre reagálni: rövid bemutatkozó film tartalmának megtervezése, forgatás az otthonunkban, fotók és bemutatkozó szöveg elkészítése. Januárban összeállt a teljes anyag.

8.) És ma elindul a verseny. Megnyílik a lehetőség a szavazatok gyűjtésére, az elkészült bemutatkozó anyag terjesztésére, népszerűsítésére. Igazán testhezálló online marketing feladat. 😀

Mit kaphatok ettől a versenytől?

  • szakmai elismerést, hiszen egy országos verseny neves zsűrije választotta ki a pályázatomat
  • a Zöld Matek oldal ismertségét, növekvő forgalmát
  • média megjelenési lehetőséget
  • új szakmai kapcsolatokat
  • nagy lendületet a jövőbeli terveimhez
  • és egy kategória nyereményt. Nem is beszélve a fődíjról, ami egy 100% elektromos autó!

Amit pedig már megkaptam…

a családom és a barátaim támogatása. Egy ilyen profi versenyben már senki nem úszhatta meg itthon a szereplést. 🙂

Most pedig abban reménykedem, hogy a Zöld Matek követői mellett te is támogatsz egy szavazattal, a hír megosztásával.

Kattints a képre és szavazz az Egyéni kezdeményezések kategóriában a zöld matekra!

Ez az 1 perces bemutatkozó film készült decemberben:

Ha nyerek, itt a blogon részletesen beszámolok arról is, milyen eredményeket hozhat egy ilyen elismerés! Ezért megéri rám szavazni, ugye? 🙂


Ha többet szeretnél tudni arról, hogyan teheted eredményessé környezetvédelmi tevékenységed online megjelenését, töltsd le az AJÁNDÉKOT, a környezeti témájú ünnepnapok gyűjteményét, és használd egész évben, hogy zöld üzeneted célba érjen!
Ha ennél is komolyabban gondolod, válogass a SZOLGÁLTATÁSOK között!

Hasznosnak találtad? Akkor ajánld ismerőseidnek is!

(Visited 31 times, 1 visits today)

Zöld Ünnepnapok Naptár 2018

Töltsd le a környezeti témájú ünnepnapok gyűjteményét!

Mutasd, mi ez!