Online marketingesként viszont meg kell értened, hogy ezek az eszközök igenis nagy eredménnyel tartják az oldalon vagy éppen bírják cselekvésre a látogatókat.
Ha pedig egy marketing eszköz bizonyítottan hatásos, érdemes neked is kipróbálnod.
Ne félj, továbbra sem kell a kommunikációs stílusodon változtatnod. A felugró ablak nem feltétlen jelent erőszakos, piszkálódó vagy zaklató reklámot. Ma már sokféle információ közlésére használhatod ezt a kis ablakot.
Miről szólhat egy felugró ablak?
- Lehet ez egy hagyományos reklámfelület, ahol a termékedre, szolgáltatásodra kedvezményt ajánhatsz.
- Készülhet gyors feliratozó oldal a hírleveledhez.
- Hirdetheted a zöld eseményed.
- Ajánlhatod a csalidat.
- Felhívhatod az éppen elolvasott cikkedhez tartalomban kapcsolódó írásaidra a figyelmet.
- Segítheti egy felmérésedet.
- Kérhet gyors látogatói reakciót.
- Egyszerűen megállíthatod a látogatót, megszerezve a figyelmét, és átadhatod a fő üzeneted.
- Átirányíthatod a közösségi oldalaidra a látogatókat.
- Megmutathatsz egy referenciát, vevői visszajelzést.
- Adhatsz a látogatónak egy gyors tippet, vagy pár pontos “Hogyan” útmutatót.
Természetesen a felsorolás nem teljeskörű, de ugye már ebből is látod, hogy nem érdemes kihagyni ezt a lehetőséget? 🙂
Megmutatom, én melyik két wordpress bővítményt használom ezekre a feladatokra:
PopupAlly
Egyszerűen összekapcsolhatod a leggyakrabban használt hírlevélküldő szoftverekkel, és már jöhetnek is a feliratkozók!
A szépséghibája, hogy az ingyenes változat csak az alap mezőket (e-mail és név) engedi, és minimális formázást tesz lehetővé. Mivel a hivatalos feliratkoztatási szabályok változnak, és ennél szigorúbbak, a fizetős változatban tudsz minden szükséges követelménynek megfelelő ablakot létrehozni.
Popups
Ahogy a wordpress honlapok szerkesztésénél általában javasolt, ebben az esetben is a próbálgatás, tesztelés útján találod majd meg a számodra legkényelmesebb bővítményt. Ezzel a rövid bejegyzéssel bátorítani szeretnélek a felugró ablak használatára. Természetesen itt is a mérték az érték. 😀
Ha újabb és újabb ötleteket szeretnél kapni környezetvédelmi témájú online kommunikációdhoz, gyere és kövesd a Zöld Tartalom Facebook oldalt!
Ha ennél is komolyabban gondolod, válogass a SZOLGÁLTATÁSOK között!
Hasznosnak találtad? Akkor ajánld ismerőseidnek is!