“Naná, hogy rólam!” – Pár éve még én is ezt válaszoltam volna. Tíz éve ez még általános marketing szemlélet volt. A régi honlapok nagy része ma is így működik: megmutatjuk a látogatóknak, kik vagyunk, mit csinálunk. Esetleg szórakoztatjuk, friss hírekkel látjuk el – magunkról. Ha érdeklődik a munkánk iránt, akkor kapcsolatba is léphet velünk.

Ha ezt a blogot olvasod, akkor te pontosan tudod, hogy ma ez már nem elég. A célcsoportod igen kis része keres rá céltudatosan a munkádra, a szervezetedre. Nincs ideje ilyenekre. Kevesen ülnek a képernyő előtt azzal a céllal, hogy minél többet olvassanak rólad és a munkádról. Ez inkább a döntési folyamat kiválasztási szakaszában jellemző, amikor el kell határoznia, téged vagy az egyik versenytársad keresi meg.

Az embereknek problémáik, feladataik vannak és ezekre keresnek megoldást. Ezt a leggyakrabban az interneten teszik. Konkrét kérdéseket, eseteket írnak be a keresőbe és az arra érkezett találatokat böngészik végig. Ha te ebben a találati listában nem tudsz megjelenni, akkor nem fog rád találni.

Ezért kell ma már minden új vagy megújított honlap esetében a korábbi szemléleten változtatni!

A fenti kérdésre adott új válasz:

“A vevő, az ügyfél problémájáról és annak megoldásáról.”

Nézd most meg a saját weboldalad ezzel a szemmel. Rögtön a nyitóoldalon, görgetés nélkül ott a válasz legalább az egyikre az alábbi kérdések közül?

  • Milyen gondommal fordulhatok hozzád?
  • Hogyan tudsz segíteni nekem környezettudatosabbá válni?
  • Milyen zöld javaslatod van a kérdésemre?
  • Miért érdemes a te megoldásoddal, szolgáltatásoddal próbálkoznom?
  • Mit ajánlasz, ha ….. szeretném elérni, … programot keresek, … tervezem?
  • Tudsz válaszolni a kérdésemre?

Ha az utóbbi pár évben hoztad létre vagy fejlesztetted a honlapod, már biztosan ebben a szellemben készült az új felület.

Mit tehetsz, ha a régi, unalmas, nem frissülő weboldalad megújításának feladata már évek óta ott áll a tennivalók listájában?

Itt az ideje, hogy a lista élére kerüljön! Legyen ez az idei év legnagyobb marketing kommunikációs feladata!

Persze én is tudom, hogy ennek a munkának nem lehet csak úgy nekirontani.

  1. Alaposan át kell gondolni mindent. Ehhez persze utána kell olvasni a mai trendeknek, jó mintákat kell találni, szövegeket fogalmazni, képeket készíteni…
  2. Pénzt és / vagy időt kell rá találni. Na, ez a legnehezebb, hiszen egyikből sincs soha elég. Ha erre szánod az időt vagy a pénzt, akkor valami másra nem jut.
  3. Keresni kell egy webfejlesztőt, programozód, grafikust vagy meg kell tanulni weboldalt készíteni.

Kinek van erre ideje és energiája???

Húzhatod-halaszthatod ezt a munkát, de nem fogod tudni elkerülni. Egyszerűen kell egy saját felület, ahol mindent megmutathatsz a zöld tevékenységedtől.

Ha eldöntöd, hogy belevágsz a honlap-reformba, akkor ezek a korábbi bejegyzések adnak egy kis segítséget:

A döntés már megszületett és az a legfőbb kifogásod, hogy nem tudod, kihez fordulj? Akkor éppen jó helyen jársz! 🙂

A szolgáltatásaim közé 2018-ban felkerült a weboldal készítés is. Kattints és tudd meg, hogyan tudok segíteni neked. Ha pedig kérdésed van, keress bátran.


Ha többet szeretnél tudni arról, hogyan teheted eredményessé környezetvédelmi tevékenységed online megjelenését, töltsd le az AJÁNDÉKOT, a környezeti témájú ünnepnapok gyűjteményét, és használd egész évben, hogy zöld üzeneted célba érjen!
Ha ennél is komolyabban gondolod, válogass a SZOLGÁLTATÁSOK között!

Hasznosnak találtad? Akkor ajánld ismerőseidnek is!

(Visited 23 times, 1 visits today)

Zöld Ünnepnapok Naptár 2018

Töltsd le a környezeti témájú ünnepnapok gyűjteményét!

Mutasd, mi ez!